torsdag 26 april 2012

Yr höna av en fjäder?

Kan det bli så? I så fall tror jag just att jag gav den yra hönan ett ansikte... mitt... fast det kanske du redan förstått...

Ja ja, jag är bara virrig och får inte riktigt ihop morgonen/dagen som det kanske borde behöva vara... bussen går om fem timmar, innan dess bör jag ju ha packat och handlat... man kan säga att det går sådär med den planeringen just nu... men men, det löser sig, nu ska jag iväg för lite förändring... återkommer om ett par timmar!

Have fun så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!