måndag 2 april 2012

Musikutmaning - light versionen

I lördags på festen stod jag och pratade med en kille en ganska bra stund. Helt plötsligt, från var jag inte minns, ställer han en sån där fråga som man egentligen vill ha en himla massa tid på sig att fundera ut svaret på, men det har man inte när man står och minglar sådär kvart över ett...

Vilken låt skulle du ta med dig till en öde ö?

Då, där, på plats blev mitt svar Håkan Hellström - Det är så jag känner det... har funderat lite på det nu sedan dess men ta mig hoppsan, jag tror jag valde rätt redan från början!



Vilken låt hade du valt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!