tisdag 10 april 2012

att följa strategier...

jag gjorde det... tog min strategi och följde den... och jag måste säga att just nu känns det inte alls bra... inte alls... det känns ungefär så illa som att få ett telefonsamtal från någon man tungkysst hela natten där denne säger att han just fått vinterkräksjukan... så man vet att man kommer att tillbringa de kommande dygnen på badrumsgolvet... inte en av mina favoritkänslor... alls...

var jag tvungen?? Kunde jag inte ha väntat med att skrapa min "trisslott" en liten stund till och fått tänka att jag kanske var milionär... typ... ??? jag är verkligen korkad...

Friskt vågat - hälften vunnet... och resten då, det förlorade man ju... tillsammans med sin heder, stolthet och ärbarhet!...

men men, är man som en berusad groda utan ben så är man... hopplöst hoppfull... ska bara kräkas en smula!

9 kommentarer:

  1. Oj oj oj! Men även kräksjukan går över så småningom. Lycka till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet att det betyder otur att tacka för ett "lycka till" så jag låter bli... men =) ändå! hatar att ha kastat bollen och vänta på att få den kastad tillbaka!!! Tålamodet är inte det bästa...
      Kram!

      Radera
  2. Det lät inget roligt alls... :-((
    Men som du säger, man måste våga ändå. Hade du inte vågat, hade du förmodligen gått och undrat vad som hade hänt om du hade testat..

    Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan bli jätteroligt... allt har tytt på att det skulle kunna bli jätteroligt faktiskt... tills jag alldeles för ett tag sedan tog ett litet steg och sedan har jag inte fått respons på det lilla steget... kan ju bero på massor av saker... men jag är inte bra på att vänta... inte just nu... inte på detta...

      kram!

      Radera
  3. Men hur länge har du väntat? Det kan ju vara så himla olika vad man uppfattar som "länge". Och är det vad jag gissar, så brukar parterna i "sådana mål" ha väldigt olika tidsuppfattning...
    ;)))
    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, du har antagligen helt rätt... jag tyckte att det hade dröjt en evighet efter två minuter... så 1½h är tortyr i mina ögon... hoppas du har rätt!
      kram!

      Radera
    2. En vecka tycker jag är lång tid... Hahaha!! ;D

      Radera
  4. Yeeeeejhhhh!!! Du gjorde det!!!!!
    Du är grym! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack mitt hjärta, för att du stöttar och peppar!!! Känner mig inte så grym, eller jo, mot mig själv... men men...
      Puss!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!