tisdag 17 april 2012

"du ser trött ut!"

TACK! Nu känns det mycket bättre!

Inte nog med att man känner sig överkörd, nedtrampad, grundlurad av sig själv och lite smålåg... man ser trött ut också... kunde inte skenet få bedra?? Är det för mycket begärt? jag som till och med satt mascara på fransarna, lite id på kinderna... borstat håret... allt för att dölja känslan... men nä, här ska man inte tro att man kan lura någon... förutom sig själv då förståss...

ja, det är en sådan dag idag... dessutom en jävla tisdag då jag inte har något inplanerat på kvällen... funderar på att gå och träna... ja, det kanske är dags att testa de andra instruktörerna... fast frågan är väl om jag kommer att ge dem en rättvis bedömning en dag som denna... vi får se... har inte bestämt mig...

vad har du för planer?

2 kommentarer:

  1. Min dag kvalar väl inte in på de 100 bästa i mitt liv men inte bland de värsta heller...
    - 11 timmar jobb på världens bästa jobb
    - kram till lillebror och överräckning av stor hoppasdukryarpådigsnartsomtusan kasse...
    Nu blir det strax sängen för att vakna upp till en av veckans bästa dagar, dubbelpassonsdag!!
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla dagar är ju inte det, bland de 100 bästa alltså... men den låter ganska bra ändå! =)
      Ja, imorgon blir det lill-lördagspass! Borde ju kanske följa ditt exempel någon gång och gå på BP också... men inte än, inte så länge armen är svag... det kommer den vara ett tag i BP-sammanhang! =)
      puss!!!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!