lördag 21 april 2012

Naket

Mina föräldrar har ett av de mysigaste badrummen jag vet... dessutom har de ett sånt där djupt badkar på lejontassar... är man här en helg så bara måste man ju unna sig ett bad liksom... fastän jag egentligen tycker att det är galet tråkigt att bada badkar...


så i med rosa badbomb, piska fram bubblor med handduschen och hoppa i!

Tur att man blir så snygg när man badar! eller inte...

når precis... det är gott att vara en kortis!
sedan, när jag väl är i, det är då jag kommer på det... det är då det slår mig... att jag fortfarande tycker att det är galet tråkigt att bada badkar... idag gick det lite bättre, jag var smart nog och hade med mig min iphone så jag kunde lyssna på spotify och lägga en patiens... men ändå... vad ska man göra liksom... vicka lite på tårna, försöka att inte somna i värmen (jag är ju så kort att jag knappt når hela vägen)... ett rookie misstake jag begick, det var att jag missade att hälla upp ett glas vin... det kanske hade gjort det hela lite mer trivsamt... samtidigt kan man ju tycka att det inte borde kunna gå fel med rosa badvatten.... men det kan det... uppenbarligen... nybadad och varm nu iallafall... riktigt gott efter en långpromenad med Dolly.


6 kommentarer:

  1. Man ska inte göra någonting!!! Det är liksom själva tanken med ett avslappnande bad. Haha!

    Tappa mobilen i vattnet och bara njut av att göra ingenting! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, det är nog det som är mitt problem... jag blir rastlös som skam... men det är ju gott även den lilla stunden jag orkar! =)

      Radera
  2. Håller helt med Västgötskan. Men ett glas vin bredvid är alltid ok. En bok också. Väldigt vackert badrum, jag blir lite avis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vinet glömde jag ju, det måste jag testa nästa gång... en bok har jag försökt tidigare, det blir så blött! men man måste kanske öva in någon teknik... ja, jag blir också avis...

      Radera
  3. vilken pingla. Synd det är så mycket skum bara ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, erkänn att du försökte blåsa bort skummet på skärmen! ;-)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!