lördag 21 april 2012

Kost och träning - dag 27


Maten...
Frukost/lunch - 1 hårdkokt ägg, ost, kaviar, keso, LCHF-knäcke, gurka, tomat, kaffe
Mellanmål -  nötter
Middag -  Grönpepparkyckling, sallad
Snacks - mörk choklad (70%)




Galet god middag, vi åt det igår också och ja, man kan inte säga annat än att det är särdeles supersmaskens!


Dagens träning:
Cykel60 - lördagspass <3 och eftersom jag vill se mer skillnad så har jag medvetet börjat öka motståndet ännu mer än vad jag gjort tidigare. Lägger mig på en jobbigare nivå och försöker verkligen slita mig igenom passet. Inte för att jag har fuskat tidigare, absolut inte, men lite mer fokus på min egen del kan jag faktiskt unna mig utan att deltagarna blir lidande!
powerwalk - 60 min med Dolly, några långa, goa backar. Sprang ett par gånger, känns tungt i benen...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!