torsdag 12 april 2012

En liten favoritfundra i repris

För precis ett år sedan skrev jag ett inlägg och bad dig presentera dig... jag tänker göra det idag igen!Håll i dig, nu kör vi!

Vem är du som läser här? Känner vi varandra IRL? återigen funderar jag lite på vilka som är här inne och spanar runt... vilket ju är en av anledningarna till att jag skriver blogg såklart... som jag sagt tidigare så är det ju inte stor mening med att blogga om man inte vill att folk ska läsa... då finns det papper och penna att pyssla med istället liksom... men någonstans så är ju jag väldigt öppen med vem jag är, vad jag känner, hur jag tänker (när det sker) osv... vissa av er "känner jag" väl för att ni också bloggar och vi på något vis lever i någon slags symbios... en väldigt mysig och trivsam sådan vill jag tillägga... men du som inte bloggar, eller som kanske bloggar men inte lämnat någon kommentar tidigare, vem är du? Vad får dig att stanna till här och läsa? Är det en förstagångsgrej? En återkommande händelse eller kanske numera en vana?

Som sagt, det är helt frivilligt, MEN jag skulle bli väldigt glad om du skrev en rad, ett par eller många! Och kanske också om något du undrar över, något du skulle vilja läsa mer om... om du inget säger så får jag aldrig veta... och då vet ju inte jag utan famlar i blindo... blir lite som en blind som leder en döv liksom... kan bli bra... kan bli mindre bra!

För att du ska känna att det inte är så jobbigt att komma igång så tänkte jag ta första steget...

"Hej, Nina heter jag! Jag skriver här! =)
Vem är du? Går du ofta hit? ;-)"

4 kommentarer:

  1. Malin heter jag "på riktigt".
    Fastnade här från första början för att jag gillade dina träningsinlägg.
    Men har på vägen bl.a. insett att vi inte alls har samma musiksmak! Hihi! ;-)

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Hej Nina
    Jag heter Ann och är Singelmamman. Jag tittar in här nästan varje dag. Men jag har tyvärr glömt hur jag hittade hit. Kanske du hittade till mig först.
    Jag tycker om din ton som du har på bloggen.

    Hej hopp!
    Gummi....!
    Och kram.

    SvaraRadera
  3. Cissa heter jag inte alls men det är ändå vad alla kallar mig, utom när jag gjort något dumt för då heter jag helt plötsligt samma som i mitt pass, Cecilia.

    Jag gillar stämningen här inne, det är liksom trivsamt. Därför försöker jag kika in här någon gång varje dag, även om jag inte alltid har möjlighet att ge mig tillkänna.

    När jag inte är här och hälsar på skriver jag på min egen blogg eller försöker hålla ordning på min flock med ungar i högst varierande ålder och på våra anställda på vår däckfirma med ungefär samma framgång...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Nina!

    Marie-Ann heter jag och jag är Din mamma, och det är jag väldigt glad för!

    Jag är här inne varje dag. Känner av stämningen. Tycker att Du skriver så himla bra. Ja, jag vet att jag är partisk, men Du är duktig på att skriva. Många gånger har jag skrattat högt, andra har jag gråtit.
    Kram från Din stolta mamma <3<3<3

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!