tisdag 17 april 2012

day 15 – a song that describes you

Robyn - Dancing on my own


Jag gillar Robyn, tycker hon är helt suveränt grym... MEN jag hatar att hon sätter fingret så hårt på vissa känslor... det är inte hennes fel, det är bara jag som låter mig träffas så jävla hårt... som i så många andra lägen...

Först hade jag inte den blekaste vilken låt jag skulle välja till dagens kategori, en låt som beskriver mig liksom... finns väl inte... men med nya upptäckter och ja, insikter så är det ju fortfarande så... förstår på riktigt inte varför faktiskt... men det är ju ett helt annat inlägg... i en helt annan sorts blogg...

2 kommentarer:

  1. Tack för en bra låt....en riktigt jäkla bra t.o.m....
    Hoppas att du känner dig bättre i morgon, tillåter man sig själv att må dåligt ibland så värdesätter man alla andra dagar som bara är bättre...
    I morgon får du dessutom en monstermegadunderhård kram av mig!
    Puss tills dess

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så klok min vän! Tack för att du finns...
      PUSS!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!