tisdag 24 april 2012

God morgon tisdag!

jösses, jag har sovit som en sten inatt... när jag väl somnade... vet inte vad jag har drömt om, gissar att det var trevligt dock... ville inte riktigt gå upp när klockan ringde första gången, den gången då det är lagom att gå upp om man ska hinna med den där promenaden... så jag sov vidare...

sedan hade jag väldigt svårt att gå upp när klockan ringde andra gången också... andra gången är då jag måste gå upp för att inte komma okristligt sent till jobbet... vilket jag gör ändå... och jo, idag var inget undantag... jag snoozade nämligen en gång också...

Min vana trogen laddar jag med Håkan hela vägen till jobbet... högt och volymöst, sjunger och dansar i bilen... och ler... ler så jag ser fånig ut... men det gör ingenting... denna är favoriten idag... weeehooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!