lördag 14 april 2012

handen på hjärtat...

dagens pass var inte ett av mina bästa genom tiderna! Va helt toktrött... Ska aldrig göra om det igen, partajja kvällen innan ett pass alltså... inte för att jag var bakis idag, det var jag inte, jag tog det lugnt igår, men det blev ju så sent... det blir ju gärna det när jag är i farten... man vill inte riktigt släppa taget om den roliga stunden liksom.

Haha, jag buggade igår... eller något sånt iallafall... killen jag dansade med tyckte att jag såg väldigt sammanbiten ut... och att jag gärna kunde få låta honom föra... kanske inte är min bästa gren det där... jaja, man kan inte vara bra på allt! Jag är en jävel på luftgitarr!

hur som helst, idag, när jag kommer in på gymmet och möts av alla dessa underbara deltagare så möts jag även av min vän och kollega som just varit i London... och då har hon köpt Jelly Beans till mig!!! DET är vänskap ska ni veta!!! Ja, det och det faktum att hon alltid finns att bolla med, vrida och vända på saker med och är en sjuhelsikes bra vän helt enkelt!!! Tackar som tusan, både för Jelly Beansen och för att du är du!!!



Så just nu har jag frångått min lilla diet en smula... ganska många smulor... men gud så gott det är! Det går liksom inte att hejda sig! mmmm jordgubb... och sedan raskt över till mmmm cocos... för att sedan överraska gommen med kanel och kanske popcorn... i bönform... brilliant! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!