måndag 16 april 2012

måndag - smaken är som baken!

Jag brukade hata måndagar... det har jag berättat förr... nu älskar jag dem, ända sedan jag fick mina pass på måndagar på Sportlife Partille så känns måndagar som en av de bästa dagarna i veckan... så har det varit sen augusti... tänk att de där 45 minuterna, + halvtimman innan och halvtimman efter kan göra så mycket!

Ikväll blir det lite speciellt dessutom. för några veckor sedan bad jag om önskelåtar att bygga ihop ett helt pass med... det passet ska vi köra ikväll. Och på riktigt hade jag en smula panik igår... det är inte direkt sådan musik jag brukar spela, inte direkt sådan musik jag ens tycker om... Är faktiskt MYCKET förvånad över att dessa människor ens väljer att gå på mina pass, för vår musiksmak är så in i helsike olika... Musiken är ju ändå en väldigt stor del av passet!

Hur som helst, ikväll står min egen smak tillbaka... iallafall till stor del... jag tror jag fick ihop ett ganska så bra pass tillslut iallafall... vilka låtar jag har med avslöjar jag inte idag... alla fick ju inte plats helt klart... någon kanske kommer att bli väldigt besviken... andra väldigt nöjda! Själv hoppas jag att jag överlever!

Vad hoppas du på idag?!

4 kommentarer:

  1. I like måndagar, nästan varje vecka iaf! liksom en kickstart var 7de dag :D

    SvaraRadera
  2. Vad jag hoppas på idag!!!?
    Givetvis att du är gladare än gladast lite senare ikväll!!!

    Tror nog att det blev ett grymt bra pass som jag kanske kan få köra på onsdag, säkert en hel del bra musik om du nu INTE har valt den där jäkla Rammsteinhelvetesskitgruppen... (men iofs taggar jag igång som tusan då, blir så bra så!)
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är för go! Tyvärr blev det ju inte så riktigt... men ändå!

      Ett grymt pass blev det, helt galet jobbigt med Rammsteinhelvetesskitgruppen... som inte är så tokiga ändå, bara de hade låtit bli att sjunga! Vet inte om jag vågar sitta på instruktörscykeln om du ska tagga på som tusan bara! =)
      Puss!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!