söndag 22 april 2012

förödande...

har just kollat på Two weeks notice... du vet romcom med Sandra Bullock och Hugh Grant... det är inte ett dugg bra för mig att kolla på sånt... jag går liksom  på det, tror att allt kommer att lösa sig... att det kommer att bli så som jag vill någon jävla gång... att prinsen kommer på sin vita springare med ja, inte fan jag vet...

ville bara säga det...

det är måndag imorgon, jag är inte ett dugg mer redo för måndagens antågande nu än vad jag var i morse... men det kan inte hjälpas... den kommer ändå... måndagen alltså... men jag har iallafall bakat nytt LCHF-knäcke... och det är ju bra! 

2 kommentarer:

  1. Och han får ju gärna se ut som Hugh Grant också, när han kommer där på sin vita springare. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det gör ju inte ont direkt om han gör det... eller Brad Pitt, Johnny Depp osv... fast jag hade nöjd mig med något betydligt mer anspråkslöst... mina vänner börjar häpna åt min smak numera... den har gått från att vara ganska krass till att det numera räcker att man är lite lagom charmig... eller egentligen inte, men det har definitivt förändrats! Det är nog en bra sak med att bli vuxen... tror jag...

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!