tisdag 10 april 2012

kost och träning - dag 16

ja, det är väl lika så bra att stå för dagens intag och försummande av träning...

Maten...
Frukost - grekisk yoghurt, varken mer eller mindre... vaknade senare än sent, hann knappt få i mig mat 
Lunch -   9 bitar sashimi (eller sushi utan ris... 2 svamp, 4 avocado, 3 lax och en jäkla massa ingefära!)
Mellanmål - orkade inte
Middag - fiskgratäng (lax, torsk, cremefraich och ädelost)
Snacks - LCHF-knäcke med färskost

Dagens träning:
noll och ingen... idag är min vilodag... resten av veckan ska jag köra pass... 

2 kommentarer:

  1. looking good. själv försöker jag äta bra men går fan bara upp i vikt. jag vill strypa någon :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag går inte heller ner... fast inte upp... men du, att strypa någon hjälper ju inte heller... tror det mest är muskelmassa du bygger på dig, det väger ju en del!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!