fredag 6 april 2012

Julen varar ända fram till påska!!!

Ibland är det bra att man inspireras till stordåd...eller ja, iallafall att byta gardiner! Snubblade in hos Singelmamman, som jag alltid gör, oftast både morgon, middag och kväll eftersom hon alltid har skrivit något underfundigt och läsvärt... och såg att hon skulle hjälpa sin mamma att byta gardiner... och då insåg jag att det behöver jag också....

Ja, alltså, jag behöver inte hjälp med att byta gardiner... bara en rejäl spark i baken! *Tackar och bockar för sparken!*

Före - i julgardingsutstyrsel


Efter - i vårgardinsutstyrsel (eller vår och vår... det är den gardinen jag har hela året om annat än på jul...)


Lite mörka bilder, men så blev det nu!

Sedan var det ju faktiskt så att jag började att röja nästa hylla i garderoben också... och ja, bara för att hänga ut sig själv lite till... detta är vad jag menar med en garderob som har spytt...


En vinterkräksjuk garderob i all sin glans kan man kalla det också... och det värsta är inte detta... nä, det värsta är att den har kräkits över stora delar av mina fåtöljer också... och lite i badrummet... men det ska jag ta tag i vilken sekund som helst nu... jag ska bara... först!

1 kommentar:

  1. Och nu har jag fått värsta inspirationen att rensa i garderober! Och städa. Tusen tack och skönt att det är tre dagar kvar på helgen!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!