torsdag 19 april 2012

day 17 – a song that you hear often on the radio

Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre


tyckte först allt låter samma samma samma som hon gör... och sablars det kan inte finnas någon som blivit så dumpad, bedragen och fått sitt hjärta krossat... och right back at ya! som Melissa Horn... men denna är ju helt grym... jag tycker verkligen om drivet i bakgrunden... det är nog det bästa med hela låten!

Älskar när den kommer på radion. Ännu mer älskar jag den nu när den inte har någon betydelse för mig, när orden hon sjunger inte längre har någon innebörd...

Vilken radioplåga är din favorit just nu?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!