onsdag 13 mars 2013

Nu är det stekta fläsket nästan kokt...

eller jag vet inte riktigt... varken in eller ut... fram eller bak... geografi har aldrig varit min starka sida... och något lokalsinne att skryta om har jag inte heller begåvats med... lite trött, lite glad fastän jag vet att jag inte borde... tröttsamt att hela tiden behöva tänka att det inte menas något med någonting... att allt inte är som det verkar... och hade det varit som det verkar så hade allt varit väldigt enkelt men eftersom det inte är som det verkar så är det i själva verket svårt... inte läsa in något... inte ens signaler som i andra fall hade varit klockrena... hålla distans... inte känna efter, tänka efter eller dra slutsatser... det blir bara fel, uppenbarligen...

Blev det rörigt nu??!! Ja men va bra, då är vi på samma våglängd du och jag! Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!