onsdag 27 mars 2013

Min favorit just nu...

...utöver Håkans "Det kommer aldrig va över för mig" som för övrigt är helt grym att springa till... har du inte testat så gör det bara... lovely... amazing till och med!

men tillbaks till saken... min favoritlåt just nu, den jag sitter och hoppas, hoppas, hoppas ska komma på radion när jag åker till jobbet... den som faktiskt får mig att lyssna på radion istället för någon skiva med HH, ifall om att den skulle kunna tänkas bli spelad och den är så in i helskotta fin... Pink - Just give me a reason (försökte lägga in den här så som man brukar, men det funkade ju fasiken inte!)

Så fin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!