tisdag 26 mars 2013

Nina - slappröven 11-0

Japp, den där lilla lappen jag skrev förra veckan gjorde susen! jag fick tränat som en galning på speed! Hur gott? Hur gott som helst!



Så jag gör samma grej igen... men blir lite trött på att jag inte riktigt får till lika många pass, samtidigt som jag inser att det blir lite väl hysteriskt ändå kanske...


Har dragit ner på joggingpassen en smula eftersom jag känner av min häl lite grann... vill ju absolut inte hamna i ett läge där jag inte kan träna alls! Vet inte riktigt vad för spex jag ska hitta på i träningsväg på lördag så jag låter det vara öppet för förslag... eventuellt blir det en ren vilodag... kan vara bra det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!