söndag 10 mars 2013

hur kan det komma sig?!

Att jag är så trött idag?! Jo, vi hade möhippa för fina vännen igår och ja, efter en möhippa är man i regel rätt sliten.... MEN denna möhippan var ju helt alkoholfri för min del, vi började strax innan tolv och var hemma igen vid nio-snåret... och ändå vaknade jag imorse och mådde som om jag hade varit ute och busat, på ett ganska, runda-hälar-kind-of-way till om inte fem imorse så iallafall tre! Hur är det möjligt tänker jag???!!

Och det är inte något jag inbillar mig... Fia sa också att jag såg lite nyvaknad ut, vid halv två! Jag tycker hon sa det på ett väldigt fint sätt för i själva verket såg jag helt görtrött ut... nyvaken och görtrött... två vitt skilda saker... olika känslor... nyvaken är man ju nästan som en nykläckt ros... så heter det inte... nyutsprungen heter det... men nä... som en liten nyutsprungen ros var det nog inte jag såg ut, inte ens med en gnutta smink... hur som helst, vi har haft en fantastisk dag, my Fia and I... det enda jag skulle kunna tänka mig att skippa är the poofyness jag har i ansiktet... troligtvis pga all kolhydratsrik mat jag knött i mig i helgen!

Blir att dra åt svångremmen imorgon igen... starta på ny kula... dock inte kalaskula... slimma ner och skärpa sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!