fredag 8 mars 2013

As tight as a ducks arse!

Mina käkar that is... känner att luften gick ur mig... lusten till framtidstro grusades och jag blev bara sådär matt... for fuck's sake! Kom igen nu livet... det är dags att brilliera lite nu... glimma till...strö ut lite stjärnstoft ... låt mig bli sådär head over heels and back again... ska jag vara riktigt ärlig så känns mina egna små projekt rätt lönlösa just nu... som om det bara var små hobbyverksamheter jag höll på med... marginalnyttan är sådär... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!