söndag 7 augusti 2011

close call

höll på att glömma... idag är det nionde dagen på utmaningen för mig... tur som skam att jag inte glömde helt... igår fick jag göra både fredagens och lördagens utmaning 7+8... galet jobbigt... hur fasen ska det här gå???

Med tanke på att jag instruerar core... som ju är träning för just mag- och ryggmusklerna så borde jag nog skämmas lite... eller mycket... så jo, jag gör det... skäms...

imorgon borde jag ge mig ut och springa... annars kommer jag att få skämmas på midnattsloppet också... 20 dagar kvar och ja... jag har inte sprungit på väldigt länge...

1 kommentar:

  1. Hör av dig om du vill ha löpsällskap! Jag behöver komma igång och röra på mig igen.

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!