måndag 29 augusti 2011

åsså ett till...

ja, mail alltså... för jo, även en blind höna hittar snart att gå mot ljuset... och jag listade tillslut ut mina inloggningsuppgifter... så nu fick jag ett till mail... "Tack för att du handlar hos oss!!!"... typ... och tro fan att de är glada... inte nog med att de blev av med en hejdundrandes massa reavaror, eller iallafall några stycken... jag fick ju hittat lite andra bra-att-ha-grejer också...

men sportbehåar kan jag ju tydligen inte få för många av... vis av erfarenhet från idag så tycker jag mig ha made my point there...  och jeans som jag inte ens vet om jag kan ha kan man säkert ha användning för på något vis... och en svart cardigan verkar ju ändå vara något av ett basplagg... och bikiniöverdelar är ju bra... och tunikor likaså...

åh, jag är så lättfotad... ett sånt galet lättligg när det gäller shopping... går på varje liten flirt... varje liten blinkning... så fort en butik visar minsta lilla intresse så lägger jag mig tydligen för deras fötter, redo att vara till lags... och det värsta är att jag inte riktigt känner igen den här sidan hos mig... eller jo, den kommer nog och går, i perioder... stundtals tycker jag det är supertrist att shoppa... uppenbarligen har jag inte tyckt det den sista tiden...

men innan de nya kläderna levereras bör jag nog ta och göra en röj här hemma... det är nog på sin plats att jag rotar igenom garderoberna och rannsakar mig själv...slänger en del av alla saker som egentligen bara ligger där och aldrig används längre... som jag inte gör mig av med för de kanske kan komma till användning en vacker dag... den vackra dagen kommer väldigt sällan... så allt det där är egentligen bara saker som tar plats och stör ordningen... jag har en sådan stor mängd såna där störiga saker att jag snart liksom inte ser skogen för alla träd... för ett träd mer eller mindre kan ju knappast göra någon sommar tänker jag titt som oftast... och blir skogshuggar-Nina, fast i ordets största paradoxal...


1 kommentar:

  1. Åh, jag hade också en sådan dag igår, men shoppade på kredit... Inte bra, inte bra alls!! Men när kläderna faller sönder av att man använt dem alldeles för mkt, så vad gör man?!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!