onsdag 24 augusti 2011

tortyr...

ja faktiskt... ren tortyr... inte att jobba över fyra timmar, det har varit riktigt trevligt idag... inte heller att hälla i sig över 1,5l detoxdryck, den är ganska god och jo, man är konstant kissnödig typ, men någon tortyr är det inte... däremot att komma hem och mötas av vaniljdoften som ligger tungt i hela stan... särskilt en dag då man faktiskt inte slarvat ett smack... DET är tortyr... särskilt om man är en godisråtta utan dess like...

det är inte ett dugg konstigt att det blev såhär med mig kan jag tänka ibland... bor man i staden där Ballerina och Brago bakas och det titt som oftast luktar nybakat så är det klart att man blir sugen!

det hela blir ju inte bättre av att det enda vettiga att kolla på på tv är Leila bakar... jodå, jag är tydligen något av en masokist... eller nä... men idag ska jag bannemig inte falla för frestelsen... inte för att jag har någon direkt frestelse hemma att falla för... men det kan man ju ordna... bra kvinna är ju tydligen likt en god sås... reder sig själv! ibland är det dock vansesinnigt trist att reda sig själv... jag kan nog till och med tycka att jag är redd så det räcker... att jag har rett klart nu faktiskt!

får väl kanske ta tag i det där¨... svälja min stolthet och byta kropp... eller det är väl lite det jag redan försöker göra... byta kropp alltså... stoltheten verkar vara svårsmält...vågigheten... heter det inte... modet heter det... strunt samma... har jag tydligen helt valt att ignorera just nu... tar det i nästa vecka kanske...

fast jag tycker nog ändå att jag har anammat att bollen ligger lite hos mig nu iallafall, men när jag försiktig passar den dit den ska så räknar jag med en passning tillbaka... fast jag är kanske inte tydlig nog... bollsporter har aldrig varit min starka sida... har ett bollsinne som en daggmask... inge bra alls...

men men, jag är bra på annat säkert... dopklänningen tex. blir faktiskt väldigt söt! Inte för att det blivit så stor progress på den sedan igår direkt... får väl kanske se till att jobba lite på den idag istället!

vad har du gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!