onsdag 31 augusti 2011

flytande...

... ja tiden alltså... det känns som om dagarna flyter ihop just nu... jag vet knappt vilken veckodag det är och vad jag har för planer... kan det vara ett post-börja-jobba-efter-semestern-syndrom? Ska det kanske vara såhär? Det reder sig säkert, jag är inte direkt orolig, tar dagarna som de kommer och gissar att jag kommer in i lunket när det väl lunkats på ett tag...

men jag har ingen träningsvärk från igår!!! Det gissar jag dock att Anders har... i öronen... efter att ha dragits med min klagosång i fyra kilometer... stackarn... får nog be om ursäkt nästa gång...

ikväll ska jag mysa med min fina kusin och hennes familj... alltid lika trevligt och hjärtligt på något vis... är så glad över att vi har hittat kontakten på riktigt igen och inte bara ses när någon fyller jämt...

dagens låt: för att det egentligen bara behövs en låt... denna... (U2-One)
dagens dusch: jo, ja, lång och varm
dagens frisyr: fläta
dagens smink: nä
dagens klädsel: mörka jeans, vinrött linne, marin/vit randig kofta, svarta ballerina...
dagens planer: jobbellijobba och sedan mysa med kusinen!
dagens vill ha: sömn och godis
dagens saknad: sömn... och godis... för annars hade jag inte saknat det ju! Saknar någon som värmer mina fötter också... eller bara ligger sked... eller ja...  
dagens skoj: kusinbarnsmys!!!
dagens drog: kaffe och tuggummi
dagens träning: nä, idag blir det vilodag... det är jag värd!
dagens måste: plugga in lite core kanske...måste egentligen inte... men det hade varit skoj!
dagens dricka: vatten och detox
dagens mat: lax och spenat
dagens mående: bra!

Det är ju tur att man ser ut att ha så långa, smala ben!... ja, ja, man kan inte få allt... höfter fick jag ju iallafall! Man får vara glad för det lilla... eller stora... det är olika! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!