måndag 6 augusti 2012

What to do on a rainy Monday like this?!

jodå, det finns allt saker att fylla tiden med... man kan ligga och dra sig till långt, långt in på förmiddagen.... nästan så långt in på förmiddagen att man ser gränsen till eftermiddagen faktiskt... efter det kan man gå upp... äta lite frukost i godan ro... slå sig ner i soffan med datorn i knät... spana runt lite och se vad som hänt i världen... ta bort nagellacket som börjat flagna lite och måla på nytt... mixa ihop ett nytt pass inför kvällens spinning (det tar några timmar om man är ur led med inspirationen, så där är man liksom hemma med sysselsättningskvoten)...

Jag har även hunnit med att leka hemma-spa... bodyscrub av olivolja och socker... man blir som en bebisrompa över hela kroppen! och ja... vad kan man mer hitta på?! Hade jag haft mer tid över idag innan jag ska åka till Partille för kvällens pass så hade jag kanske kollat på en film eller noppat benen med pincett... nä, det hade jag inte gjort, inte ens mina korta ben... men det är ett tips för andra lata dagar!

Vad gör du en måndag som denna?!

4 kommentarer:

  1. Har startat min första arbetsdag efter semestern med att röja bland alla gamla papper som jag samlat på mej. Blir roligare att jobba då, tänker jag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, du tänker så bra tycker jag! =)
      kram!

      Radera
  2. Absolut ingenting... Slappar och läser bloggar. :-D

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va gott! Precis som det ska vara!!! =)
      kram kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!