måndag 6 augusti 2012

Fabulöst roligt och nästan förvånandsvärt bra!!!

Passet idag alltså, hur det togs emot av deltagarna! De är alltid en fröjd att köra för så jag var inte direkt orolig, men eftersom jag själv hade delar där jag nästan bad om ursäkt innan för att jag hade tagit säkra, lite trista kort... sk. spinningklassiker, så var jag lite osäker på hur det skulle låta efteråt... men de är ju klassiker av en anledning... det måste man komma ihåg... och folk gillar klassiker... även om de kanske, antagligen, aldrig skulle lyssna på just det någon annanstans än just i en spinningsal... Så ja, det är helt klart ett pass vi kommer att köra ett par gånger till innan det görs några justeringar, även om jag trodde mig vilja göra justeringar när vi körde det!

En av etapperna hade jag valt att göra som en mindspinningdel. Gjorde det för några år sedan och idag när jag satt och letade musik så kom jag på att jag ville testa det även på denna gruppen... det var magiskt... rent magiskt... tror verkligen det gick hem! Och deltagare som inte brukar komma fram efteråt gjorde just det, kom fram efteråt och poängterade hur bra just den delen var! Superroligt! Tror det kan komma att få bli ett mindspinningpass i Partille framöver... ja så får det helt klart bli!!



Nu börjar det märkas att folk gett sig själva semesterlöften... att längtan att komma i form igen efter semestern är stor... trycket på bokningen har ökat avsevärt och folk står och köar för att få en drop-in plats... gäller att boka sig i tid nu framöver, att boka av sig i tid om man vet att man inte kan gå så att någon annan kan få en chans att boka sig... själv är jag görtrött på min oform... på slappheten och det dåliga levernet, som jag tycks ha galet svårt att ta mig ur... Funderar starkt på att hoppa på en sån där 30-dagars utmaning... men då börjar de flesta sådana i månadsskiftet, så detta tåget har redan gått och i september kommer jag att vara 10 dagar i Kina, utan kontroll på mat och/eller träning... oktober känns långt fram... men kanske ändå...

Eller är det någon som har ett bra kost-schema och träningsupplägg att dela med sig av?! Egentligen borde jag klara av att snickra ihop ett själv, men det ger mer inspiration att göra som någon annan säger... mig själv kan jag alltid strunta i att lyssna på!

Åh, längtar redan till nästa måndag!!! Tycker fler dagar i veckan borde vara måndagar faktiskt!!! Magnificent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!