tisdag 7 augusti 2012

regnet det bara öser ner....

och jag är så blöt om både skor och strumpor... fast jag håller ju mig inomhus så så vidare värst blöt är jag inte faktiskt! Och bilen blir ju ren... alltid något!

Jädrar i min lilla låda va jag hade svårt att somna igår... tror hon var efter fyra när jag väl fick slocknat... massor med funderingar som for runt i huvudet... försökte förvilla dem med solitair... gick nog inte så bra... fast jag somnade ju tillslut... och sov gott och länge idag... sovmask is the shit!

Vad ska man förgylla denna dagen med då? Min plan är att fly fältet faktiskt... till Stenhålt, hos mamma och pappa, där regnar det också, minst lika mycket säkert, men det är iallafall stort och luftigt, med en fungerande ugn så man kan baka kanelbullar om andan faller på... ibland gör den det, faller på... kanelbullebakarandan alltså...

6 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Du, kommer du ihåg det där vi "pratat" om? att bida sin tid och vänta ut "dem"?
    Han har hört av sig nu... Vi ska ses den 23:e... Jag vet inte HUR många månader av ren väntan som gått nu....
    Nu är jag skitnervös! Hahahaha!
    Kram!
    (Skriv inget svar på min blogg, "fel" människor läser.... Jag tittar in här igen!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men shit!! Gud va roligt!!! Då är det ju sant som de säger, den som väntar på något gott!! Åh va roligt!!! haha, ja det kan jag tänka mig! Och det är inte utan att du gav mig lite hopp om 'et också... även fast jag nog börjar komma till en trist insikt... =P Men det kan jag ju inte skriva om här!

      kram kram!

      Radera
    2. Jamen, jag har ju lagt ner siten flera, flera gånger, och kommit fram till att det bara är hjärnspöken... Men ack nej! Jag hade min själ rätt... Nu hopppas jag bara att det blir som förväntat när vi ses... *ryser*...
      Kram!

      Radera
    3. Har man lagt ner flera gånger så brukar man vara ganska luttrad tycker jag... tror det blir jättebra när ni ses, varför skulle han annars höra av sig?! Jag borde lägga ner mitt hjärnspöke nu... verkligen, tror tom han har tagit något jäkla förnuft till fånga för det känns inte alls som om det flirtas lika mycket längre... =( men det är så svårt!

      Keep me posted!!! och du, det kanske är bättre att göra det på min mail? ninalarsson71@hotmail.com

      kram kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!