torsdag 23 augusti 2012

På riktigt, jag blir dum i huvudet!!!

... helt klart ett inlägg vars rubrik inte behöver något medhåll från din sida... iallafall inget uttalat... du får lov att tänka och så, det är fritt fram... kanske tänker du att det var på tiden att jag själv insåg det uppenbara... det är helt okej! Men min stupiditet behöver inte gödas, så kan vi säga... det behöver inte skjutas till mer finansiella medel för att stärka idiotin... den frodas av sig självt... och jag blir inte klok... däremot är jag rädd att jag, med stormsteg, närmar mig ett stadie av spritt språngande skvatt galenskap... eller så har jag varit där länge, i det stadiet, men inser det först nu...

När jag läste på IHM så hade vi ibland den stora förmånen att få besök av Christer Olsson och få lyssna till honom, diskutera med honom och ta del av alla smarta självklarheter han är så grymt duktig att sätta ord på! En av de där sakerna är att man läcker som ett såll... att man oberoende vad man säger avslöjar sina tankar och känslor mer än vad man tror... och det är just i den lilla detaljen jag går bet, det är där jag drivs till vansinne... i tolkandet av vad andra läcker... i denna värld av limbo jag inte riktigt förstår mig på... så ja, jag blir dum i huvudet!!! Vet inte hur många gånger jag yttrar just de orden, varje dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!