torsdag 2 augusti 2012

bra beslut...

att inte tvätta bilen just idag alltså... det gör ju moder jord bra själv! Spöregnar är inte ett värdigt ord för vad som pågår utanför fönstret... det fullkomligt vräker ner, åskar och blixtrar om vartannat!!! Och jag är sådär galet godissugen men vill inte gå ut i allt det blöta...

A win-win helt klart... ja, förutom för min sweet tooth då förståss... men så är det ju... ska figuren få vinna någon gång så går det ju inte att alltid falla för godissuget... jag har gjort det lite för mycket det sista... kanske att man borde ge sig ut och springa en runda när det har lugnat sig med regnandet... gissar att luften är helt perfekt att springa i nu... men vem försöker jag lura... det är görlänge sen jag gav mig ut på en joggingtur... tror väl knappast det kommer att hända idag!

Idag, dagen då jag by the way, åkte till Ikea, likt alla andra i närheten av Göteborg... hittade massor med bra-att-ha-grejer och sedan, när jag närmade mig kassorna så ångrade jag mig... ställde faktiskt bara ifrån mig min gula påse (skäms lite över det men tänker att det säkert blir bra ändå)... och gick ut... minns inte när en sådan sak hände sist... kanske borde ge mig ut och springa ändå! eller nä...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!