tisdag 21 augusti 2012

hur svårt ska det va?!

bra fråga tycker jag... ja självklart tycker jag att det är en bra fråga eftersom jag inte har något bra svar! Blir inte klok... kanske för att jag inte vill bli klok just nu... kanske för att det inte finns så mycket att bli klok över... dubbla budskap duggar tätt om du frågar mig... men jag kanske ger dubbla budskap jag också...

Ibland är inte anfall bästa försvar... just det, det var ju den lilla detaljen jag skulle försöka komma ihåg! Den lilla detaljen som är så svår att sätta till verket... den lilla detaljen som är så mycket mer invecklad i verkliga livet... eller så är det inte så svårt, bara jag som är feg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!