måndag 27 augusti 2012

En tuff dag

ja, absolut... har du läst mitt inlägg från helgen så vet du varför... inget konstigt med det alls, att det är tungt menar jag, det kommer det att vara ett bra tag framöver... alltid kanske till och med... vissa människor lämnar djupare spår...

men det var skönt att ha jobbat undan så mycket som jag hade haft den goda framförhållningen att göra förra veckan, jag blev klar i tid med sånt jag annars brukar stressa häcken av mig med de sista timmarna... så gott... och vilken mycket trevligare människa man är när man inte är tokstressad och helt rabiat!

På riktigt, vet inte någon gång jag varit så väldigt klar så långt innan en deadline förut... tror kanske inte det har hänt någon gång faktiskt... for cryin' out loud... börjar jag bli vuxen och förståndig??!! Nä, det kan väl ändå inte vara möjligt!?!!??

2 kommentarer:

  1. Just hunnit läsa ikapp. Tuff helg, helt klart. Här kommer i alla fall en kram. Om än lite långt bort.

    SvaraRadera
  2. Ojoj jag har nte hunnit läsa allt! du får en kräm ändå!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!