söndag 26 augusti 2012

Jag har de bästa av vänner!

Grym grillfest igår med fina vänner och bekanta, sååå gott och fantastiskt trevligt! Vet inte hur jag kunde ha missuppfattat tiden så katastrofalt, men det löste sig ju ändå och blev alldeles lagom för mig med tanke på sinnestillståndet... många tankar och känslor som behöver kännas och tänkas, så blir det ju.

Idag bjöds det på brunch hos fina vännerna, massa godsaker som slank ner tillsammans med bästa tänkbara sällskap. Vet inte om pannkakor går under samma kategori som godis... isåfall är jag rökt... Underbart hur som helst och galet varmt! Hur tänkte jag där då jag rustade mig för höst?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!