söndag 5 augusti 2012

åh det samvetet...

ja, det är dåligt... men jag orkade inte imorse... låg och drog mig i över en timma... funderade på om jag skulle gå till gymmet och göra en favorit i repris... eller favorit och favorit, en repris av gårdagen... men jag gjorde inte det... jag diskade alla glas från i fredags och plockade rent lite... duschade och gjorde mig i ordning och åkte ut till bästa Fia och Pekka...

Nerslagna på en filt i deras trädgård är livet rätt gött faktiskt! Lapa sol, diskutera livets oviktigheter och viktigheter... måla naglarna... diskutera lite mer... softa... sådana dagar är oslagbara! You  lift me up mitt hjärta!


2 kommentarer:

  1. Åh, det blev precis en sån där sista semesterdag som jag hade hoppats på!!
    Himla gött helt enkelt...
    Trivs riktigt bra med mitt udda, blekorangea färgval på nagellacket, mycket mer trivsamt än den där udda, blekfeta hudtonen på kroppen...
    Juuuu liiiiift meeeee öppppp!!
    Ville bara säga det!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. haha, ja sju (?) klädbyten och en neddunkning på en filt... lovely!!! =) Du är jättefin och inte alls blevfet! Naglarna blev jättefina också!
    "såååå ajjjj käään ständ ån mauntäääjns!!!"
    Dito!
    puss mitt hjärta!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!