lördag 18 augusti 2012

Skippa första åket på dan... och skippa också sista åket... varje dag!

Fick jag lära mig i onsdags när jag stod och pratade med några kollegor på Sportlife efter mitt pass... det handlade iofs inte så mycket om skidåkning som om kommunikation och strategier... men jag kan meddela att det är jäkligt svårt att skippa sista åket om man inte vet vilket det blir!

...Fast ett tu tre så verkar det ordna upp sig och återigen vet man inte vilket som blir det sista... jävla limbo det här... life as i know it... borde kanske bara abdikera och låta tiden ha sin gilla gång, det har den ju ändå var det verkar, fast jag vet inte om jag är helt för hur den går... tiden alltså... Det blir sån bergochdalbana så som den håller på just nu... man vet inte om man ska stå kvar i vassen eller ställa sig på torra land... kliva raka spåret in en bastu rent av... eller marsch pannkaka och gå och lägga sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!