torsdag 2 augusti 2012

pillow talk...

Ja faktiskt... trodde jag skulle sova... tydligen skulle jag inte det... tydligen hade jag en massa kvar att diskutera en kväll som denna... vet inte vad riktigt bara...

Kanske kan vi dryfta det där om att det inte finns ett enda litet torp till mig på hela hemnet!!! (ett som jag vill ha, som ligger inom budget och som det inte är alltför långt att åka till alltså)... jag skulle behöva en liten trädgård att påta i, ett litet torp att pyssla om... strosa runt vid och känna naturen kring fötterna... men, men, som med allt annat vad det verkar så väntar man aldrig för länge på det som är gott!

Kanske kan vi diskutera huruvida du kollar på OS eller ej? Om du tycker att det är galet trist att det pga. OS flyttas runt en massa i tv-tablån (har ingen aning om det gör det eller ej, kollar sällan på tv...) eller om du sitter fastklistrad i soffan och aldrig tidigare känt denna lycka!!! Och då räknar jag ALDRIG som något som händer med jämna fyra års mellanrum (alt. två års mellanrum om man räknar vinter OS också)... själv är jag förvånad över att jag faktiskt fastnar framför det där idrottandet ibland... jag som tycker att det är så galet tråkigt att kolla på när andra idrottar...

Kanske kan vi ta och diskutera hur du har det, vem du är och hur vi råkade på varandra! Men för att det ska bli en givande diskussion såhär på kudden så får du ju faktiskt ta och skriva en liten rad eller två i kommentarsfältet... annars blir det ju bara en monolog... kan bli mycket tråkigt... kanske...


sova? Ja, det tycker jag... jag ska ju upp och ha pass imorgon... vad ska du göra med din torsdag?!

4 kommentarer:

  1. Beror på vad det är för OS-gren tycker jag. En del fastnar jag lättare i (även om jag inte brukar titta mycket på sport) medan andra grenar känns heeeeelt ointressanta!

    Hoppas du fick lite sömn. :-)

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fastnar oavsett... eller inte alls... tycker det är ganska ointressant, men när de vinner, då gråter jag!

      Sov som en sten, tack!
      kram!

      Radera
  2. Du får gärna komma och påta i vår trädgård :) Det finns t.o.m. bärbuskar rabarber mm som bara står där. Kram Lisa M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Lisa!!! Du får ju ta hand om bären och rabarberna!!! Det är ju jätteroligt att sylta, safta och greja! När ska vi gå loss på det?! =) kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!