söndag 26 augusti 2012

söndag kväll...

jag ligger i soffan med datorn på magen, kollar på någon dålig film med Katie Holms och läser gamla blogginlägg från när magkänslan var ny, när allt kändes hoppfullt och spännande och jag vågade hoppas för allt jag var värd... gud vad jag saknar den tiden... det var bara några få veckor som var sådär helt rena, sådär görmysigt spännande, utan några egentliga hinder... men åh va trevligt det var att känna så...

Att känna så som det kändes innan verkligheten hann ikapp... innan drömmen grusades en aning... inte helt men lite... inte som nu när hamstern ena stunden är helt komatiserad för att nästa bete sig som om den var på raveparty... all-in rave that is... just nu är den ganska trött iofs... lugn och stilla... och även om det är ganska behagligt så saknar jag den där energin, den där känslan det ger när den går all in... min hamster... lovin' it! 

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!