onsdag 1 augusti 2012

en gigantisk massuppfittning???

Är det så enkelt? Har jag missuppfattat allt? Eller har man missuppfattat mig?! Är jag kanske otydlig? Borde man inte förstå att ens handlingar får konsekvenser? Har jag så bra poker face? Ibland får jag höra att jag har det... ibland får jag höra att jag är som en öppen bok... svårt att veta när det är vad?! Om man ska spela eller om man ska läsas liksom!?

Eller är jag bara korkad och/eller lättlurad??? Blir inte klokare... borde kanske bli klokare, men vill inte... och när jag försöker förstå och intala mig att jag måste förstå att jag massuppfittat (visst är det ett gott ord?! :)...) så slängs det inte allt för sällan till mig något som gör att jag kommer ur balans igen... och faller tillbaks i gamla fotspår... eller gamla och gamla... men känns skorna bra så behåller man dem gärna på...

Somliga skor behöver man ju aldrig gå in, de bara känns rätt från början... andra måste man gå in... men det blir sällan riktigt bra ändå... tänkte på det i förrgår faktiskt, när jag "gick in" mina senaste älsklingar då jag gick till tvättstugan... vissa skor blir bara värre och värre... höga klackar är sådana... de är ju goast ju mindre man går i dem... fast ändå har jag tänkt att ha dem på fredag, de nya skorna alltså... räknade lite på det hela och insåg att jag hade på mig de där höga klackarna i lördags från 15-01:30... visst, vi satt en del, men stod väldigt mycket också... och dansade en hel massa... jag hade haft lite ont i fötterna vilka skor jag än hade haft på mig... inte lika ont, men dock... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!