tisdag 7 augusti 2012

När är det där OS över egentligen??!!

Är ju som bekant hemma hos mamma och pappa... har ätit görgod middag och, om jag får säga det själv och det har vi/jag ju kommit överens om att jag får... görgoda bullar med hemmagjord svartvinbärssaft till... lyx!


Hur gött som helst alltså... på nästan alla plan... det går en film på tv som jag vill se... pappa vill titta på OS... han tittar på ALLT... även sådant han inte tycker är så intressant... är det OS och en svensk är med så tittar man tydligen... det är någon regel han har... och är det OS och ingen svensk är med så kollar man också... själv försökte jag kolla på den där filmen på datorn, men jag löser det inte... är inte så teknisk... vet inte ens om det går... får lite spelet... men bara lite... man vill ju inte konkurrera ut de olympiska dito!!!

Imorgon MÅSTE jag träna... måste... ja, bannemig!


6 kommentarer:

  1. Vi har ju diskuterat det här Nina.. Horisontalläge, kanske inte hemma hos mamma och pappa dock ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja, ska försöka tänka på det! Var sak har sin plats så att säga! :)

      Radera
    2. Precis och horisontalläge hemma hos mor och far kanske inte känns så aktuellt ;)

      Radera
    3. haha, nä inte längre... Sist var det ju lite bökigt kan man säga! =)

      Radera
  2. Håller med din farsa; klart man måste titta på OS?! Haha!

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, du är rolig du! Min pappa hade gillat dig, äntligen någon i det här hushållet som är på min sida, hade han sagt!!! =)

      kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!