torsdag 9 augusti 2012

Alice Cooper - check!

Ja, det är en sak jag kan bocka av på att-göra-listan-i-livet... helt okej, men inget jag gör om kanske... mestadels beror det nog på att jag kan två låtar... ingen konsert blir direkt bra om man inte har mer på fötterna än så... så ja, det var roligt att ha sett det och jag har haft en jättetrevlig kväll med många skratt och trevligt sällskap och så!

jäkligt dålig bild, men det är han, Alice Cooper alltså, det lovar jag!


Återigen förbryllas jag av folk som närmar sig 2meters sträcket som ställer sig framför någon som inte ens hade nått över huvudet på dig om hon så stod på en stol... hur tänker man då? Eller ser man inte så långt ner?! Det är inte jättespännande att stå och kolla in i någons rygg... det är det inte, inte ens med den godaste av viljor! MEN de där två killarna hade en väldigt söt kompis... jag spanade lite på honom istället... så det gick bra ändå... men jag hade god lust ett tag där att fråga snällt om jag fick ställa mig framför en av dem, för honom hade det inte spelat någon roll direkt ju! Men jag kunde inte med... fegade ur... kanske för att kompisen var så söt... jag är ju kass!

2 kommentarer:

  1. men då hade ju kompisen kunnat hålla om dig ju! Ifall du frös menade jag....

    SvaraRadera
  2. haha, ja, det hade ju varit vansinnigt trivsamt! Men jag frös aldrig... och hade inte kunnat med att fråga om kroppsvärme heller! är ju något av en fegis!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!