onsdag 22 augusti 2012

Minininis tipsar!

japp, känner att det är läge... att det inte är juste att sitta och hålla på bra grejer för sig själv!

Min svägerska, som har världens vackraste hår typ tipsade mig för ett tag sedan om en hårprodukt som ger lite stadga och lockar fram lockarna i ett självfall... hon har ett helt fantastiskt hår, proffslockigt fast helt utan att något proffs stått i timmar med locktången... Foxy Curls high def spray från Bed Head Tigi

bilden är lånad
Superbra produkt som framför allt luktar helt galet ljuvligt!!! Men på mitt hår blir det lite lätt frissigt, kanske lite för mycket "saltvattenkänsla" för att det ska vara hundraprocentigt för mitt hår... så igår traskade jag in på Bellbox igen och hittade denna produkten, en nära släkting till ovan produkt helt enkelt...

bilden är lånad
 Den luktar lika gott som sprayen, är, i mitt tycke, lättare att applicera och ger inte riktigt samma krispiga känsla i håret... grymt helt klart! Så galet gott att bara kunna tjonga en produkt i håret och låta det självtorka i bilen på väg till jobbet... kanske ser lustigt ut att man sitter och kramar i håret när man kör men det får man stå ut med!


Det är ju galet att man har så korta armar att man inte kan ta bättre bilder på håret, men ja, lockigt blir det, iallafall om man har lite självfall att jobba med! Så jäkla foxy vet jag inte om jag känner mig, men jo, jag trivs iallafall. Tycker absolut du ska knata in på första bästa hårproduktställe och testa hur ditt hår uppför sig med lite godisdoftande grejs i!

2 kommentarer:

  1. Jäklars vad du e grann, tös!
    Jag har lååångt hår som jag funderar på att klippa av. Gör jag det, kommer lite lockar fram. Kanske ska prova det där väldoftande grejset då.... Får se efter den 27:e när jag varit hos frisören!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla söta du! Med lite filter och effekter kan vilken bild som helst bli bra ju! =)
      Tycker absolut du ska testa dessa produkterna om du har lite självfall! Och du behöver ju inte klippa av all längd, det går ju att göra en uppklippning som gör att lockarna kommer fram men längden sparas! =) Spännande!
      KRAM KRAM!!!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!