lördag 5 maj 2012

Plötsligt händer det...

ja ta mig tusan... har haft framme snabeldraken aka the dustsucker och virvlat fram som en tornado här hemma... inte utan att jag blir lite svett... men det är kanske detaljer du vill slippa... förlåt... hur som helst, mirakeltrasat högt och lågt har jag också gjort... det är bannemig finfina grejer det där... har egentligen skuttat över en liten detalj... som att plocka helt undan allt innan jag fick för mig att damma och dammsuga... men när andan faller på så får man greppa den känner jag... det drabbar inte mig allt för ofta... det finns en anledning till varför jag fick den fina tavlan med orden "dammtussar är ett bevis på att man gjort något roligare" av min fina Storsockiplast... den tavlan passar inte alla, mig passar den som handen i handsken... om hansken är av rätt storlek alltså...


Så nu sitter jag här och funderar på om golvmoppenkandan faller på också eller om det bara är att over do it... varför gå bananas när man kan hålla sig till en lagomnivå liksom... man vill ju inte att folk ska tro att man lever ett tråkigt liv... 

4 kommentarer:

  1. Den tavlan skulle passa även här. Det är ett som är säkert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. gott att höra! Jag uppskattar människor som ser att det viktiga i livet inte är att rusa runt med dammsugaren högt och lågt... fast det vore trevligt om någon av dem som gör det hade velat rusa runt i min lägenhet... det hade jag uppskattat också! =)

      Radera
  2. Storsockiplast6 maj 2012 kl. 10:22

    Gott där vännen!!
    Man ska göra det som man tycker är roligt och följa magkänslan....och jag lovar att din lägenhet är glad för att du fick den magkänslan igår och greppade snabeldraken...
    plötsligt så händer det!!
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min lägenhet är lycklig nu, ett tag framöver, tills det ser likadant ut igen... det går fort det där! =)
      Och jag är lycklig för att du finns!
      puss

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!