söndag 27 maj 2012

hellre fly än illa fläkta!

ja, min lägenhet är som plockad ur tropikerna... eller finska bastu mästerskapet... varmt är bara förnamnet.... klibbigt är dess mellannamn och i efternamn tror jag minsann den heter "hettsåinihelveteson"... tänk dig "katt på hett plåttak"... jag bor under det plåttaket... vaknade tidigt men valde att somna om... och sedan är man liksom kokt när man hasar sig upp vid elvasnåret, har ingen aning om någonting och framför allt inte hur man kan sova såååå många timmar... somnade vid tio-elva igår... japp 13h, det känns lagom!

Men nä, nu får det hända något, jag förgås i den här ljuvliga värmen... pallra på sig en bikini och bege sig ut till havet kanske? Blir nog till bästa F&P skulle jag tro...

tadaaa, vi ses om ett par timmar igen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!