onsdag 30 maj 2012

en sak till bara... plus en jäkla egotrip

innan jag går och lägger mig... känner mig lite som Alfons Åberg... jag ska bara...

jag håller på att bli tokig... ville bara säga det... så vet du att jag är medveten om det hela... ifall du skulle börja fundera på om så var fallet alltså... japp, så är det... the madness is closing up on me... men jag är, som sagt, väl informerad om läget... har det faktiskt, någorlunda under förvånansvärd kontroll... för att hålla på att bli tokig iallafall... allt är ju relativt! Man får va glad för det lilla känner jag!

Hur känner du?!

ja... nu kommer den där egotripen... allt för att försöka fånga tokigheten på bild... blev några bilder... tokigheten har många ansikten, ter sig många uttryck... eller fick helt enkelt bara lite exhibitionistiska begär...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!