fredag 4 maj 2012

Känsliga läsare varnas!!!

Imorse när jag likt en nerknarkad zombie på solsemester skuttade (?) in i badrummet passerade jag, som vanligt, eftersom den hänger på väggen på vägen in till badrummet, min stora spegel... hajjade till sådär som man gör när man får se något man inte förväntade sig riktigt... backade tillbaks till spegeln och jodå, det där jag trodde mig ha sett var tydligare än tydligt...

Sviterna från en vurpa i backen med snowboarden... det är ju så med den sporten, den ger märken... Likt medaljen som har sin baksida och solen som har sina fläckar så kan man kan liksom säga att även baksidan har sina fläckar... min har iallafall det...



Japp, här flashar vi stolt upp barbordsidan av aktern... varsågoda! Hoppas ni inte får bestående men... jag har isåfall kvar numret till psykologen som botade min sprutfobi... så vi löser det!!!

Men hur fasiken jag har kunnat missa detta markanta blåmärke är ju ytterligare en stor gåta...

2 kommentarer:

  1. kan du inte ta bilden med lite avstånd ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, trodde du va?! Nä, jag har för korta armar! =) (åh vad jag gillar att jag är kort ibland!) =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!