måndag 29 april 2013

och en dagens dagens!




dagens låt: Enigma - The return to innocence
dagens dusch: Hade behövt stå där än... så trött... men det är så gott att duscha då, så man vaknar! och sedan den efter träningen såklart!
dagens frisyr: hängande, lugg... trivs riktigt bra med det här nu... och mitt nya balsam är succé!
dagens smink: lite maskara bara!
dagens klädsel: Jeans, svart linne, svart stickad tröja, svarta converse... jag är en explosion av färg verkligen... eller nä...
dagens planer: jobba, träna, handla
dagens vill ha: allt...
dagens saknad: mina gosingar på passet...
dagens skoj : att proverna till nya kollektionen kom i dag och såg så himla bra ut!
dagens drog: kaffe... jädrar i jösses... kaffe!
dagens träning: Cykel60 och faktiskt lite styrketräning också... med betoning på lite...
dagens måste: gå och lägga mig i tid
dagens dricka: vatten
dagens mat: körde ofrivilligt periodisk fasta idag... lunch på Briggen på Allum, Pepparrot -&kaprisfylld sejfile serveras m. dill potatis , citronsås och grönsaksragu, vansinnigt gott men som vanligt (eller iallafall ofta) så får jag ont i magen av att äta lunch ute... vet inte varför, har inget bra svar, men så är det iallafall!
dagens mående: rätt gött faktiskt! Men får man lite uppmärksamhet ibland så mår man ju rätt bra! Jag är inte svårare än så! Och dessutom hade jag världens mysigaste telefonsamtal med min fina väns dotter på vägen hem, och ja, sedan med hennes mamma också... och som om inte det var nog så när jag kom hem möttes jag av finaste vykortet med finaste texten! Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!