torsdag 18 april 2013

En smula pinsamt...

Men hej, sån är jag! Egentligen är det inte ett dugg pinsamt förrän jag väljer att ventilera det här på bloggen, inför allmänheten, eller iallafall den delen av allmänheten som väljer att läsa detta! Så ett enkelt knapptryck från att förskona oss alla från pinsamhet väljer jag ändå att inte göra det... vet inte hur jag tänker riktigt, kanske att det härdar...

Igår när jag sladdade in på Maxi mötte jag mitt livs kärleks tvillingbror... minst lika snygg/söt/rar som den andre... de var nämligen smått omöjliga att se skillnad på när de var yngre... kan faktiskt hända att det inte alls var tvillingbrodern jag mötte igår utan ja, hans bror... men jag tror det var brodern... den andre... han som jag inte var kär i... och jösses va man kastas tillbaks till den där tiden då man hängde omkring i området de bodde i... jösses va man kastas tillbaka till den tiden då minsta glimt av dem gjorde hela dagen... haha, ja, det är härligt med känslor när de ger positiva vibbar...

Det är kanske rätt som det sägs ändå... gammal kärlek rostar aldrig! 

2 kommentarer:

  1. Gick du inte fram och pratade med honom? Hejade?
    Hade nästan hoppats på någon liten flirt, eller någon pinsam felsägning! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nej, nej, vi hälsar inte, nickar igenkännande lite sådär blygt... Vi hade ingen annan relation än att jag avgudade marken han gick på, han minns nog bara mig som en jobbig liten tjej... det pinsamma ligger ju i att jag faktiskt tycker att det är ett blogginlägg! =)Men åh vad jag hade önskat att det hade varit mer än så! Så du är inte ensam om att hoppas på en liten flirt! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!