söndag 28 april 2013

dagen efter en tuff kväll...

... så har det onekligen varit idag... jag har varit helt slut... trött... däckad... var ute igår, sååå himla roligt! Hängde med en  vän och hennes kompisar och det blev verkligen superkul och precis vad jag behövde! Så mycket ny energi och ja, gnista det gav! Jag är ju någonstans där att jag inte bara kan sitta hemma med vänner och dricka vin, jag måste ju faktiskt ge mig ut i vimlet också... annars lär jag alltid sitta hemma... blir mycket tråkigt i längden!

Men ja, helt klart tar det på krafterna att vara ute och dansa, vimla, mingla, flirta och ha roligt! Jag sov sådär från och till hela dagen idag... eller iallafall till halv tre... sedan gick jag upp, duschade, borstade ut mina "dreads" och gjorde mig iordning för att åka hem till mamma och pappa. Linda lagade middag ikväll... galet gott! Parmalindad kycklingfilé i någon balsamicosås... ris till och efteråt fick vi marängsviss... mmmm, dott söttbulle!

Nu ligger jag nerbäddad i min säng... borde sova för länge sen... anar att jag får lyxväckning av lillskrutten imorgon bitti... mys vore det såklart!

Hoppas du haft en härlig start på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!