tisdag 30 april 2013

Jag har hittat en ny guldgruva med ord och en vacker insikt i något jag funderat över...

För snart två veckor sedan släpptes Håkan Hellströms nya skiva Det kommer aldrig va över för mig... gissar att det inte ungått så många... mig undgick det då rakt inte! Inte heller det har undgått er som läser här ibland gissar jag!

Hur som helst, på en av låtarna så stammar Håkan sig igenom texten... jag hade svårt att förstå varför... låten Du kan gå din egen väg svänger verkligen, jag kom på mig själv med att sjunga med redan första gången jag hörde den och efter ett tag hade jag kramp i kinderna för att leendet i hela ansiktet var så stort, så starkt... men samtidigt så kunde jag inte begripa varför han inte bara sjunger som han brukar... tills jag läste det här... och nu struntar jag i att han inte sjunger som han brukar, om han stammar eller ej, eller nä, jag struntar inte i det, jag tycker det är vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!