torsdag 18 april 2013

kom låt oss stå på samma fläck!

Ja, nästan iallafall... du som har blogg vet att man hittar tillbaks till sina gamla inlägg ibland... oftast för att någon annan sökt på något ord på google och hittat det i något blogginlägg från förr... typ... som en söt liten reminder, som ett bokmärke med en ängel på ett moln ligger det där i statistiken över senast lästa inlägg... ibland är det jättemysigt att läsa de där, ibland blir man lite förtvivlad... somliga dagar kan jag inte annat än tänka "vad fick jag allt ifrån? hur kunde jag få till texten sådär? Underfundigt och rätt kul!"... somliga dagar blandas den där känslan med andra känslor... precis det hände idag när jag läste detta... ett sammelsurium av känslor... en del rätt goa, över fyndigheterna, några lite sorgsna över hur det var... en rentav skrämmande över att jag känner så än... att man står utanför skyltfönstret och kikar in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!