onsdag 24 april 2013

Nu är det så länge sedan att jag knappt kommer ihåg hur man gör!

En dagens lista är det jag syftar på... fast jag kunde syftat på annat, det kunde jag!




dagens låt: Det kommer aldrig va över för mig - Håkan Hellström (allt annat är otänkbart just dessa dagar)
dagens dusch: rätt lång för att vara under tidspress... gött! Älskar att duscha, älskar att tvätta håret!
dagens frisyr: Hängande, med lugg... det är ett tag sedan... jag har håret utsläppt alldeles för sällan enligt somliga... idag är dock en sådan dag!
dagens smink: lite maskara, lite ljus ögonskugga... sparsamt!
dagens klädsel: Svarta manchesterjeans, svart linne, vit chiffongtop, svarta converse, svart kofta
dagens planer: jobba jobbet och sedan träna
dagens vill ha: närhet och ressällskap till Hemsedal i helgen!
dagens saknad: orkar inte ens börja... framtidstro kan vara ett bra ord för att hålla ihop det...
dagens skoj : att jag gav mig ut och sprang imorse fastän jag nästan höll på att banga!
dagens drog: kaffe och adrenalin
dagens träning: joggingtur, spinning och kanske en sväng till simhallen, idag tänker jag mig en triatlon i miniatyr!
dagens måste: börja planera
dagens dricka: vatten
dagens mat: keso, rökt skinka, körsbärstomater, avokado.
dagens mående: stingslig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!